Gespreksberichten: de basis van ons project.

In dit project willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met Becel Keuken. Door onze gesprekken en feedback te delen in gespreksberichten, kunnen we aan Becel doorgeven wat er gezegd wordt.

trnd project Becel Keuken natuurlijke ingrediënten koolzaadolie lijnzaadolie zonnebloemolie makkelijk in gebruik gezondheid Klik op de foto om gelijk een gespreksbericht te schrijven!

Van Becel hebben we een goedgevuld startpakket gekregen en in ruil daarvoor willen we zoveel mogelijk feedback verzamelen. Hoe maak je Becel Keuken bekend? En hoe reageren je vrienden en familie? Door jouw gesprekken te delen in gespreksberichten kunnen we alle feedback doorgeven aan Becel. Daarom is elk gesprek een berichtje waard!

In een gespreksbericht...

• ...geef je door met wie en wanneer je over Becel Keuken hebt gesproken.- ...vertel je wat de reacties, meningen en ideeën zijn van je bekenden.- ...kun je ook meteen een leuke foto meesturen van een uitdeelmoment of een doorvertelactie.

Elk bericht wordt gelezen en persoonlijk beantwoord! Klik hier om gelijk een gespreksbericht te schrijven: Gespreksbericht schrijven

@Iedereen: op welke manier begin jij een gesprek over Becel Keuken?