Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Graag willen we jullie nog een keer wijzen op het belang van het schrijven van gespreksberichten.

Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Het idee en succes van trnd is gebaseerd op het principe van geven en nemen. Het team van Dr. Oetker wil samen met ons beleven wat wij van de Casa di Mama varianten vinden. In ruil daarvoor hebben ze ons 1.500 startpakketten met maar liefst 8 aankoopbonnen gegeven.

Als tegenprestatie hoopt het Dr. Oetker team zoveel mogelijk feedback van ons te krijgen. Wat vinden wij van de Casa di Mama pizza's? En wat vindt je omgeving ervan?

Meedoen aan trnd betekent dat je een waardevolle bijdrage levert aan producten. Via dit gezamenlijke project ontstaat er van ons allemaal mond-tot-mond reclame. Op deze manier willen wij helpen om Casa di Mama bekend te maken. Eigenlijk is dat heel eenvoudig: gewoon via het doorgeven van jouw eerlijke mening aan vrienden, vriendinnen, bekenden of collega’s. En dat kan via een gespreksbericht.

En hier is de cirkel rond: wij willen het team van Dr. Oetker aan het eind van het project natuurlijk vertellen hoeveel gesprekken er over Casa di Mama zijn geweest en hoe iedereen erop gereageerd heeft. Op deze manier kunnen wij het team van Dr. Oetker hopelijk overtuigen om nog veel meer gave projecten met ons te gaan doen!

Gespreksberichten die we schrijven kunnen verschillend zijn:

Kort en snel: bijvoorbeeld een kleine krabbel over het gesprek en het aantal mensen dat we gesproken hebben (of een link naar een blog, forum, Facebookbericht).

Lang en uitvoerig: bijvoorbeeld met gedetailleerde feedback, lof, kritiek, testervaringen en activiteiten, foto’s en andere opmerkingen van ons en van onze medetesters.

Hoofdzaak is dat we open, eerlijk en constructief bezig zijn en veel plezier maken zoals we dat gewend zijn bij trnd. Op ieder gespreksbericht dat je invult, krijg je een individueel antwoord en kun je Wombats verdienen.

@Iedereen: Als je nog vragen hebt over het schrijven van gespreksberichten kan je ze hieronder stellen.