Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Graag willen we jullie nog een keer wijzen op het belang van het schrijven van gespreksberichten voor deze en alle volgende projecten. Juist in deze feestelijke tijd is er genoeg gelegenheid om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met NESCAFÉ Dolce Gusto en ons daarover te berichten!

Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Aan de basis van het idee en succes van trnd geldt het principe van geven en nemen. Het team van NESCAFÉ Dolce Gusto wil samen met ons beleven wat wij van de koffievarianten vinden. In ruil daarvoor hebben ze ons 1.000 startpakketten met NESCAFÉ Dolce Gusto koffiemachines en vier verschillende smaken toegestuurd. Sanne is voor het hele NESCAFÉ Dolce Gusto team verantwoordelijk als aanspreekpartner en beantwoordt alle vragen die ze per e-mail van jullie krijgt.

Als tegenprestatie hoopt het NESCAFÉ Dolce Gusto-team zoveel mogelijk feedback van ons te krijgen. Wat vinden wij van de koffie van NESCAFÉ Dolce Gusto? Wat vinden je vrienden van de verschillende smaken?

Als trnd-partner doe je mee aan marketing en via dit gezamenlijke project zal natuurlijk ook mond-tot-mondreclame ontstaan. Op deze manier willen wij helpen om de koffie van NESCAFÉ Dolce Gusto bekend te maken. Eigenlijk is dat heel eenvoudig: gewoon door het doorgeven van jouw eerlijke mening over NESCAFÉ Dolce Gusto aan vrienden, familie en collega’s.

En hier is de cirkel rond: wij willen het team van NESCAFÉ aan het eind van het project natuurlijk vertellen hoeveel gesprekken er over NESCAFÉ Dolce Gusto zijn geweest en hoe iedereen erop gereageerd heeft. Op deze manier kunnen wij het team van NESCAFÉ hopelijk overtuigen om nog veel meer gave projecten met ons te gaan doen!

Gespreksberichten die we schrijven kunnen verschillend zijn:

Kort en snel: bijvoorbeeld een kleine krabbel over het gesprek en het aantal mensen dat we gesproken hebben (of een link naar een blog, forum, Facebookbericht).

Lang en uitvoerig: bijvoorbeeld met gedetailleerde feedback, lof, kritiek, testervaringen, foto’s en andere opmerkingen van ons en van onze medetesters.

Hoofdzaak is dat we open, eerlijk en constructief bezig zijn en veel plezier maken zoals we dat gewend zijn bij trnd. Op ieder gespreksbericht dat je invult, krijg je een individueel antwoord en Wombats.