Elk gesprek over Libresse is een bericht waard!

Als één van de eersten nemen wij het nieuwe Libresse maandverband onder de loep. Onze ervaringen helpen bij de ontwikkeling van Roll.Press.Go en gespreksberichten zijn daarbij super belangrijk!

Een greep uit alle ingezonden gespreksberichten.

We hebben een uitgebreid startpakket gekregen vol met proefpakketjes, kortingsbonnen en informatie. In ruil daarvoor helpen we Libresse met onze eerlijke mening, en die van onze vriendinnen! Dankzij al onze gespreksberichten kunnen we Marian en Mariska aan het einde van het project vertellen hoeveel gesprekken er zijn gevoerd en wat we van het maandverband vinden.

Daarom is elk gesprek, lang én kort, over Libresse belangrijk! In een gespreksbericht geef je door met wie je gepraat hebt en hoe het gesprek ging. Dat kan:

• Kort en bondig: een snelle krabbel over het gesprek en het aantal gesprekspartners, of een link naar een blog, forum of Facebookbericht.
  • Lang en uitvoerig: met uitgebreide feedback, ervaringen, uitdeelacties en ideeën.

Elk bericht wordt persoonlijk beantwoord, dus ook vragen van je vriendinnen kun je doorgeven. Klik hier om gelijk aan de slag te gaan:

@Iedereen: hoe begin jij een gesprek over Libresse Roll.Press.Go?