Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Graag willen we jullie nog een keer wijzen op het belang van het 'schrijven van gespreksberichten' voor deze en alle volgende projecten.

Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Het idee en succes van trnd is gebaseerd op het principe van geven en nemen. Het team van Libresse wil samen met ons beleven wat wij van de Libresse ultra normal met en zonder vleugels vinden. In ruil daarvoor hebben ze ons 2.000 startpakketten met verschillende soorten maandverband en onderzoekskaarten gegeven.

Als tegenprestatie hoopt het Libresse team zoveel mogelijk feedback van ons te krijgen. Wat vinden wij van de Libresse ultra normal maandverbandjes? En wat vinden je vriendinnen ervan?

Meedoen aan trnd betekent dat je een waardevolle bijdrage levert aan producten. Via dit gezamenlijke project ontstaat er van ons allemaal mond-tot-mond reclame. Op deze manier willen wij helpen om Libresse ultra normal bekend te maken. Eigenlijk is dat heel eenvoudig: gewoon via het doorgeven van jouw eerlijke mening over Libresse aan vriendinnen, bekenden en klasgenoten of collega’s.

En hier is de cirkel rond: wij willen het team van Libresse aan het eind van het project vertellen hoeveel gesprekken er over Libresse zijn geweest en hoe iedereen heeft gereageerd. Op deze manier kunnen wij het team van Libresse hopelijk overtuigen om nog veel meer gave projecten met ons te gaan doen!

Gespreksberichten die we schrijven kunnen verschillend zijn:

Kort en snel: bijvoorbeeld een kleine krabbel over het gesprek en het aantal mensen dat we gesproken hebben (of een link naar een blog, forum, Facebookbericht).

Lang en uitvoerig: bijvoorbeeld met gedetailleerde feedback, lof, kritiek, testervaringen en activiteiten, foto’s en andere opmerkingen van ons en van onze medetesters.

Hoofdzaak is dat we open, eerlijk en constructief bezig zijn en veel plezier maken zoals we dat gewend zijn bij trnd. Op ieder gespreksbericht dat je invult, krijg je een individueel antwoord en Wombats.