Nieuws van Nestlé L'Atelier.

Jurrian van Nestlé volgt onze belevenissen met heel veel plezier! Daarom heeft hij een persoonlijk berichtje geschreven, waarin hij ook al een klein tipje van de sluier mag oplichten over een nieuwe smaak! :)

Een bericht van Jurrian van Nestlé L'Atelier!

Beste Nestlé L’Atelier testers,

Wat hebben we toch een ‘zware job’ met z’n allen te klaren; chocolade testen! Het zal je werk maar zijn ;-). Wat geweldig dat jullie mij daarbij helpen.

Ik word heel blij van al jullie enthousiaste reacties! Fijn om te zien dat jullie genieten van onze heerlijke, Zwitserse chocolade tabletten én dat jullie je vriendinnen, familie, buren en collega’s hier ook blij mee hebben gemaakt. En misschien zelfs wel enthousiast voor hebben gemaakt?

Ik hoop natuurlijk stiekem dat jullie na afloop van het trnd-project ook blijven genieten van Nestlé L’Atelier. Uiteraard zie ik alle feedback van jullie graag tegemoet, zodat we onze Nestlé L’Atelier chocoladetabletten nóg lekkerder kunnen maken. Ik heb in ieder geval gezien dat een aantal van jullie vroegen naar een witte variant… Ik zou zeggen houd de Albert Heijn choco-schappen in de gaten rond maart. Het is niet wit zoals je die kent, maar misschien nóg wel lekkerder. Meer kan ik nog niet verklappen.

Hartelijk dank voor jullie bijdrage, hulp en enthousiasme tot nu toe... en ik ben benieuwd wie jullie aankomende week nog gaan verrassen!

Namens Nestlé L’Atelier,
Jurrian

@Iedereen: wil jij nog iets kwijt aan Jurrian? En wie ga jij komende week nog verrassen met een stukje Nestlé L'Atelier?