Elk gesprek over Olvarit is een gespreksbericht waard.

Samen helpen we met dit project bij de ontwikkeling van Olvarit Friends en maken we het bekend. Gespreksberichten zijn daarbij heel belangrijk!

Zo maken trnd-partners Olvarit Friends bekend.

In ruil voor het goedgevulde pakket met maaltijden en folders dat we gekregen hebben, delen we onze mening met het team van Olvarit. Aan het einde van het project kunnen we op basis van gespreksberichten vertellen hoeveel gesprekken er over Olvarit zijn gevoerd en hoe iedereen heeft gereageerd.

Daarom is elk gesprek over Olvarit Friends belangrijk! In een gespreksbericht kun je schrijven met wie je erover hebt gesproken en wat de reactie van je gesprekspartner was. Dat kan op verschillende manieren:

• Kort en bondig: een snelle krabbel over het gesprek en het aantal gesprekspartners, of een link naar een blog, forum of Facebookbericht.
  • Lang en uitvoerig: met uigebreide feedback, testervaringen en -activiteiten en ideeën.

Heb je ook een leuke foto van jouw uitdeelmoment of doorvertelactie? Dan kun je die gelijk meesturen met het gespreksbericht.

@Iedereen: hoe begin jij een gesprek over Olvarit Friends? Deel jouw tips op het blog!