Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Graag willen we jullie nog een keer wijzen op het belang van het ‘schrijven van gespreksberichten’ voor deze en alle volgende projecten.

Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Het idee en succes van trnd is gebaseerd op het principe van geven en nemen. Het team van Plenty wil samen met ons beleven wat wij van de Plenty Easypull Mobile vinden. In ruil daarvoor hebben ze ons 2.000 startpakketten met maar liefst drie dispensers gegeven.

Als tegenprestatie hoopt het Plenty team zoveel mogelijk feedback van ons te krijgen. Wat vinden wij van de Plenty Easypull Mobile? En wat vindt je omgeving ervan?

Meedoen aan trnd betekent dat je een waardevolle bijdrage levert aan producten. Via dit gezamenlijke project ontstaat er van ons allemaal mond-tot-mond reclame. Op deze manier willen wij helpen om Plenty Easypull Mobile bekend te maken. Eigenlijk is dat heel eenvoudig: gewoon via het doorgeven van jouw eerlijke mening aan vriendinnen, bekenden of collega’s. En dat kan via een gespreksbericht.

Gespreksberichten die we schrijven kunnen verschillend zijn:

Kort en snel: bijvoorbeeld een kleine krabbel over het gesprek en het aantal mensen dat we gesproken hebben (of een link naar een blog, forum, Facebookbericht).

Lang en uitvoerig: bijvoorbeeld met gedetailleerde feedback, lof, kritiek, testervaringen en activiteiten, foto’s en andere opmerkingen van ons en van onze medetesters.

Hoofdzaak is dat we open, eerlijk en constructief bezig zijn en veel plezier maken zoals we dat gewend zijn bij trnd. Op ieder gespreksbericht dat je invult, krijg je een individueel antwoord en kun je Wombats verdienen.

@Iedereen: als je nog vragen hebt over het schrijven van gespreksberichten kan je ze hieronder stellen.