Coole ideeën voor je gespreksberichten over de 3volution

Weet je niet zo goed meer wat je nog kan doen om anderen te bereiken met de Ambi Pur 3volution? Of weet je niet zo goed wat je in je gespreksberichten moet zetten? Doe dan inspiratie op uit de verhalen van mede-trnd-partners.

Coole ideeën voor je gespreks-berichten over de 3volution

Trnd-partner OmaJola bracht haar familie op de hoogte:

"Was bij mijn zus die eindelijk een keer thuis was. Een demo/uitleg gegeven voor 6 personen en hebben na het gesprek het apparaat klaargemaakt voor gebruik en geplaatst. Tijdens het uitdelen van diverse kortingskaartjes en geurkaartjes werd er toegezegd dat ze ze zeker zouden proberen."

Trnd-partner MamaKarin bracht haar collega's op de hoogte:

"Heb gister de korting-,geur- en de enquêtekaartjes uitgedeeld aan collega's beide reageerde best wel enthousiast. Bij één van de twee hebben we samen uitgebreid zitten ruiken aan de geurkaart."

En trnd-partner Marjan57 haar dansgroep:

"Gisteravond na dansles met een aantal personen even doorgenomen of ze nog iets met de geurkaarten en kortingsbonnen hadden gedaan. Er was nog niemand om een Ambipur 3Volution geweest, maar ze waren het wel van plan."

@Iedereen: klik op de button 'Bericht schrijven' en geef meteen een gespreksbericht met jouw ervaringen door.