Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Graag willen we jullie nog een keer wijzen op het belang van het schrijven van gespreksberichten voor deze en alle volgende projecten.

Waarom gespreksberichten zo belangrijk zijn.

Het idee en succes van trnd is gebaseerd op het principe van geven en nemen. Het team van Nespresso wil al onze koffiebelevingen met Nespresso samen met ons meemaken. Daarom hebben ze ons 1.000 startpakketten met de nieuwe Linizio Lungo Grand Cru, de 16 andere Grands Crus en de Pixie koffiemachine gegeven.

Als tegenprestatie hoopt het Nespresso team zoveel mogelijk feedback van ons te krijgen. Wat vinden wij van de koffie van Nespresso? En wat vinden je vrienden ervan?

Je levert als trnd-partner een waardevolle bijdrage aan producten en helpt bij het ontstaan van mond-tot-mond reclame. Op deze manier helpen wij om Nespresso bekend te maken. Eigenlijk is dat heel eenvoudig: gewoon door het geven van jouw eerlijke mening over Nespresso aan jouw familie, vrienden en collega’s.

En hier is de cirkel rond: wij willen het team van Nespresso aan het eind van het project vertellen hoeveel gesprekken er over Nespresso zijn gevoerd en hoe iedereen heeft gereageerd. Op deze manier kunnen wij het team van Nespresso hopelijk overtuigen om nog veel meer gave projecten met ons te gaan doen!

Kort en snel: bijvoorbeeld een kleine krabbel over het gesprek en het aantal mensen dat we gesproken hebben (of een link naar een blog, forum, Facebookbericht).

Lang en uitvoerig: bijvoorbeeld met gedetailleerde feedback, lof, kritiek, testervaringen en -activiteiten, foto’s en andere opmerkingen van ons en van onze medetesters.

Hoofdzaak is dat we open, eerlijk en constructief bezig zijn en veel plezier maken zoals we dat gewend zijn bij trnd. Op ieder gespreksbericht dat je invult, krijg je een individueel antwoord en scoor je Wombats.